ראש העיר לסרי: "לא תעמולה ולא שקרית – אשדוד שלנו יפה ופורחת"

אשדוד בוחרת 2023

ראש העיר לסרי מגיב לטענות שהועלו נגדו ברשתות:

"תושבות ותושבים יקרים, לאחרונה הועלו נגדי טענות שקריות ומפורכות, לפיהן השתמשתי בכספי ציבור לצרכי תעמולת בחירות. ולא סתם תעמולת בחירות – נטען גם כי מדובר בתעמולת שקרית.

אותן טענות מתייחסות למגזין בהוצאת עיתון "הארץ", עם שורת כתבות המציגות את ההישגים של תושבי אשדוד. ראשית, מדובר בפרויקט של עיתון הארץ שיוצא לאור בערים נוספות ברחבי הארץ, וללא כל השתתפות כספית של העירייה.

שנית, לא היה לי יד בכתבות שבמגזין, לא התראיינתי באף אחת מהן, ואין אף לא תמונה אחת שלי בכל הגליון המדובר. בנוסף, בכתבות במגזין מוצגת אמת עובדתית על אשדוד בתחומי העשייה השונים, וצר לי שיש מי שמזלזל בתושבי העיר, שמפתחים ומקדמים את אשדוד בכל התחומים ומגיעים להישגים מדהימים בזכות עבודה קשה. אשדוד היא של כולנו יחדיו, לא רק של ראש העיר.

עיריית אשדוד עובדת 365 יום בשנה לטובת תושביה, גם בתקופת בחירות, במהלכה חלות עלי מגבלות מסויימות. הפרסום המדובר עומד בכל הכללים האלה בדיוק כמו שהייעוץ המשפטי קובע. כולל כלפי החברות העירוניות שקנו מודעות במגזין, כפי שהן קונות בשגרה מכל כלי התקשורת המקומיים והארציים.

מדובר אם כן, בהשמצה חסרת בסיס ובהוצאת דיבה לשמה, שגם תטופל משפטית, ואמשיך לפעול למענכם ולבסס את אשדוד בשורה הראשונה של ישראל".