העסק מתפרק? אווירה קשה במטה ברק סרי

אשדוד בוחרת 2023 ראשי

צעקות, עצבים, ריבים, הרבה תסכול וסקר אחד גנוז. זה מה שקורה במטה של ברק סרי בשבוע האחרון לאור תוצאות הסקרים האחרונים המראים כי סרי לא מתרומם. בנוסף, הודעת התמיכה של הליכוד בראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, התקבלה בהלם ואכזבה קשה

שבוע קשה עבר על המתמודד ברק סרי, הפאנליסט של תכנית הבוקר. למרות תקציבי עתק שכבר נשפכו על ידי גורמים שונים ולמרות הודעות תמיכה של דמויות כאלה ואחרות, הציבור לא מאמין לסיפור שלו והוא פשוט לא מצליח להתרומם. בסקרים האחרונים כולל אחד שבוצע להזמנת סרי עצמו, האחוזים אליהם הוא מגיע, נמוכים מאוד ונעים בין 7%-10%, מה שמציב אותו במקום הרביעי או החמישי ברשימה, דבר ממנו חששו מאוד מקורביו שעדיין מפנטזים על תמיכה של אריה דרעי. גם הם יודעים שעם מספרים כאלה דרעי לא יצטרף, ויחבור לאגודת ישראל בהודעת תמיכה בד"ר לסרי מה שלמעשה יחסל את סיכוייו של סרי להגיע אפילו לסיבוב שני.

ברק סרי היה בטוח כי הוא מגיע כמשיח על חמור לבן ושטיח אדום ייפרס עבורו לכל אורך הדרך עד ללשכה שבקומה החמישית אך ההבטחות מתחילות להנתפץ אחת אחרי השניה, האשליות מתחילות להיגמר ובסוף הוא ימצא את עצמו שהוא נשאר רק עם החמור ולא בטוח שהוא בצבע לבן.

גורמים במטה של סרי מספרים כי כבר בשבוע שעבר ראו כי עובר עליו משהו והוא מתנהג בצורה שונה מהרגיל. הפרצוף המחייך מהשלטים התחלף בייצור עצבני וכועס. הוא רב עם אנשי המטה ואפילו עם הבכירים שבהם כאשר אינו חוסך מהם צעקות ומילים קשות.

החלטת הליכוד בתחילת השבוע על תמיכה מוחלטת בד"ר לסרי הנחיתה מכה נוספת על סרי, אשר בחש ביחד עם אנשיו בקרב חברי כנסת בליכוד כדי לזכות בתמיכתם, מה שהיה נותן לו דחיפה מורלית וגם כספית – למרות שכסף זה לא הבעיה שלו כי יש מי שמממן.
כך יצא שבעוד ברק סרי מציג תמיכה מלאון ודני בן לולו, ד"ר לסרי הציג תמיכה מבנימין נתניהו ויתר שרי הליכוד, להם השפעה גדולה באשדוד.

כעת עומד הפאנליסט בפני דילמה משמעותית. בקרוב ייאלץ להתפטר מתפקידו בטלוויזיה בשל איסור חוק התעמולה וכך יאבד את היתרון היחסי היחיד שעוד נשאר לו. מעבר לזה הוא מבין שסיכוייו הולכים ופוחתים מיום ליום והוא מוצא את עצמו מבזבז זמן וכסף ורבים הסיכויים שיישאר קירח מכאן ומכאן.
האם יוותר על הטלוויזיה וימשיך לחיות באשליות או שמא יסתכל למציאות בעיניים ויפרוש מהמירוץ?