עובדים בנמל אשדוד: "תמיד הוא היה ליצן"

אשדוד בוחרת 2023 חדשות אשדוד בלי צנזורה

בנמל אשדוד גיחכו היום בעקבות הפוסט של חבר הוועד המודח מייק פרץ. "הוא תמיד היה לוזר ונדבק ללוזרים. שימשיך לכתוב פוסטים בפייסבוק גם ככה אף אחד לא מתייחס אליו ברצינות."

 

מייק פרץ, מי שהודח לא מכבר מכהונה בוועד נמל אשדוד לאחר שיצא נגד ארנון בר דוד יו"ר ההסתדרות, פרסם פוסט בו הוא תוקף את ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ואת יו"ר ועד העובדים בנמל אשדוד, עמית שרף, הזוכה לתמיכה רחבה בקרב עובדי הנמל.

פרץ המקושר להסתדרות הלאומית, מנסה מזה זמן רב לשכנע עובדים לוותר על ייצוגם בהסתגרות הכללית בראשה עומד ארנון בר דוד ולעבור להסתדרות הלאומית אך ללא הצלחה.

בשיחה שקיימנו עם מספר עובדי נמל הם אמרו לאתר "אשדוד ניוז" – "פרץ הוא קריקטורה. בגלל שאף אחד לא סופר אותו הוא מנסה ללכת לשוליים כל הזמן כי רק שם הוא יכול לעשות רעש. יכול להיות שלא כל העובדים תומכים ביחיאל לסרי אבל לגבי עמית שרף אין מחלוקת. מי שקורא לו 'מלשן' שיבדוק טוב טוב את עצמו בכל פעם שהוא רץ לתקשורת כאילו הוא חושף איזו פרשה חדשה ובסוף הוא רק יוצא דביל כל פעם מחדש"

עובד אחר אף היה עוד יותר נוקב: "מייק פרץ הוא לוזר והוא הולך עם לוזרים. הוא תמיד היה ליצן שעושה מעצמו צחוק ועכשיו הוא כתב פוסט בפייסבוק כדי לזכות לקצת ליטופים מהטייקונים שמרצים את ברק סרי. שימשיך לכתוב, פה בנמל אף אחד לא מתייחס אליו ברצינות גם ככה".