עוד עסקת ענק לצחי אבו: רכש את תמי אברהמי ושי מלול

חדשות אשדוד בלי צנזורה ראשי

איש העסקים צחי אבו לא עוצר: לאחר שרכש את ארנה גרופ והקניון בלימסול הוא ממשיך במסע הרכש שלו, כשהוא קונה את העיתונאים הבכירים תמי אברהמי ושי מלול בסכומים נכבדים וממשיך באסטרטגיית הבחירות שלו שאומרת "קנה כל מה שבדרכך".

בעיר אשדוד זה כבר ידוע מזמן, אם נקלעת לבור כלכלי, או שאתה לחוץ קצת בענייני כספים, לך ליד צחי אבו ותזרוק שאתה עובד עם יחיאל לסרי. לא משנה מי אתה ומה אתה, אבו מיד יעביר אותך אליו בסכום משולש ומרובע יותר ממה שישלם לך הצד השני. ככה זה כשאתה מקבל את הכסף בירושה.

לפני כחודש רכש אבו בעסקה סיבובית, את העיתונאית תמי אברהמי, שידועה בנאמנותה הרבה ובכך שהיא לעולם לא מזגזגת. בין אבו לאברהמי קיים סכסוך ארוך ומתמשך של תביעות והשמצות הדדיות. לטענת אברהמי אבו ניסה להשתלט לה על האתר בעבר ולאחר שלא הסכימה החל לתקוף אותה.

אבו מצידו זוכר טוב מאוד את "השמועה" שהפיצה אברהמי עליו באחת הכתבות שלה והפיץ עליה אחת כזאת בחזרה, אולם הפלא ופלא לשניים "אויב" משותף ואברהמי שהריחה הזדמנות עסקית קפצה על ההצעה: "צחי יממן ואני אלכלך". שלושה ימים לאחר שרכש סופית את אברהמי, פנה אבו לאיש הטיק טוק שי מלול וביקש ממנו לפתוח עבורו ערוץ טלויזיה בו הוא ילכלך על לסרי.

מלול שידוע כאחד שאין לו סנטימנטים לאף אחד חוץ מלשטר, רץ לבוס שלו לשעבר ג'קי בן זקן וביקש ממנו שיעסיק אותו הוא "צחי ויניב (בלטר) משגעים אותי, אתה יודע ג'קי שאני נאמן רק לך ולא אעשה יותר טעויות" אמר לבן זקן בהודעה קולית כשהוא שולח לו את כל ההקלטות של יניב בלטר בהן הוא לוחץ על מלול.

בן זקן שועל פוליטי ותיק, ידע שזיהוי אדם מושמץ כמו שי מלול איתו רק יפגע בו ולכן סרב להצעה והציע למלול עבודה אחרת.

מלול כמו מלול מיהר למנף את זה ורץ לספר לאבו ובלטר שהוא סגר עם ג'קי כדי שירימו את ההצעה שלהם, אבו כמובן ללא בעיה שילש את הסכום הראשוני שהציע (ירושה בכל זאת) ומלול מיהר לקפוץ על ההצעה כשהוא שוכח לספר לצמד שהוא מכר אותם רק אתמול לג'קי בן זקן כולל כל ההודעות הקוליות.