מגוחך: גלבר ולחמני מבטיחים דברים שכבר קיימים

אשדוד בוחרת 2023 חדשות אשדוד בלי צנזורה ראשי

טרנד חדש באשדוד: בעוד אלי נכט מקפיד לקחת קרדיט על פרויקטים שאין לו קשר אליהם, הלוזרים הנצחיים הלן גלבר ואלי לחמני מבטיחים לציבור הבטחות גרנדיוזיות על עשייה שכבר מתקדמת מאוד בשטח. או שהם עוורים או שהם חושבים שאנחנו טיפשים. מבולבלים? אשדוד ניוז יעשה לכם סדר

אנחנו יודעים שבימי בחירות מועמדים שונים אוהבים לנכס לעצם כל מיני דברים שאין להם קשר אליהם. כך אלי נכט בישר בשמחה על סיום בניית מגדל המגורים שמעל מרכז הקליטה "בית קנדה" שאין לו שום קשר לזה, הוא גם בישר בשמחה לציבור על פתיחת ישיבות מועצת העיר לשידור חי בפייסבוק – דבר שעובד כבר שנים רבות. השבוע הוא הגדיל לעשות כשהעלה פוסט בו הוא מתגאה על תוספת של מקומות חניה ליד מרכז ביג. גם כאן כמובן שלא היה לו שום קשר לארוע.

שני המפסידים הסדרתיים הלן גלבר ואלי לחמני אף לקחו את השיטה הזו צעד אחד קדימה והתחילו להבטיח לבוחרים שלהם דברים שכבר קורים הלכה למעשה בשטח ולא ברור מה הבשורה.

לחמני הסקיפר, שמבלה את רוב זמנו בחוף הים, החליט שהגיע הזמן לשפץ את המרינה ולהפוך אותה למקום בילוי ברמה בין לאומית. כל הכבוד על ההצעה קפטן לחמני, אבל אם היית מבלה בים כמו שאתה אומר שאתה מבלה, היית רואה כי העבודות על האגם וסביבתו במצב מתקדם ביותר והפיתוח הסביבתי בעיצומו.

בנוסף, אם באמת אתה סקיפר בנשמה שבילה את רוב שנותיו במרינה של אשדוד אז ודאי אתה יודע כי זו הועברה לידיה של עיריית אשדוד רק לאחרונה אחרי שהייתה בידיה של חברה פרטית "המרינה הכחולה" שבנתה אותה והחזיקה בחוזה הפעלה במשך למעלה מ20 שנים.

מזח דייגים ברציף הדרומי של המרינה ליד חוף גיל? זו תכנית שפורסמה ומקודמת כבר על ידי החברה לתיירות. אופס…

אז מה בעצם אתה מבטיח לתושבים?

ואת, הגברת המפלרטטת עם עסקנים חרדים, אחרי שהבטחת לתושבים שתקימי כניסה חדשה לאשדוד כשאת יודעת שיש כבר החלטת ממשלה בנושא שנמצא באחריות משרד התחבורה, באת עכשיו עם הברקה חדשה – אני מתכוונת להסתער על הנושא הזה ולהגדיל את ההיצע של דיור בר השגה לקנייה והשכרה, לקדם התחדשות עירונית, להגדיל את כמות מתן ההיתרים ולשנות את הקריטריונים כדי שתהיה העדפה לציבור האשדודי העובד. אדאג להנחות בארנונה לסטודנטים ולמשרתי מילואים.

איזה רעיונות נפלאים!

אז בואו ונראה מה המצב היום:

דיור בר השגה לקניה ולהשכרה – נחתם הסכם גג ואחרי שהיה תקוע כמה שנים, לאחרונה התחילו לצאת היתרים לפרויקטים השונים במקום, כשהראשון תראי איזה פלא – פרויקט להשכרה לטווח ארוך!

התחדשות עירונית – מנתונים של הלמ"ס עולה כי בשנת 2022 אשדוד מדורגת במקום הראשון בארץ במספר התחלות בניה במסגרת תמ"א 38

לשנות קריטריונים כדי לתת העדפה לאשדודים? איזה קריטריונים בדיוק?

והכי חזק שלך זה מתן הנחות בארנונה לסטודנטים ומשרתי מילואים! בואי נתחיל בזה שמשרד הפנים ורק הוא, המוסמך לתת הנחות בארנונה לקבוצות מוגדרות. שנית, וזה עוד יותר מגוחך – כבר יש הנחות בארנונה לסטודנטים ומשרתי מולואים. כן כן. לא מאמינה תעשי גוגל!

אז מה בעצם את מבטיחה לתושבים?