אווירת חורבן במטה ברק סרי

אשדוד בוחרת 2023 ראשי

ערב ט' באב ומכה נוספת נחתה על ברק סרי: עוד לא יבשה הדיו על המכתב אותו שלח לאון בן לולו לראש הממשלה כנגד הכוונה לתמוך ברשימה של ראש העיר יחיאל לסרי, הבוקר פורסמה הודעת התמיכה החד משמעית של הליכוד ב"אשדוד בתנופה", רשימתו של ד"ר לסרי למועצת העיר, והראתה שוב כי לאחים בן לולו יחד עם שלמה פורטל אין שום משמעות בתנועת הליכוד.

נמחק להם החיוך. סרי ובן לולו

אחרי שלא קיבל את תמיכת אגודת ישראל ונכון לעכשיו גם לא את תמיכת ש"ס, נאחז ברק סרי בהבטחה נוספת של עסקנים שאמרו לו כי יביאו לו את תמיכת הליכוד, אך גם בועה זו התפוצצה בפרצופו הבוקר. בכירים במטה מדווחים על אווירת נכאים, ובשיחות סגורות אף נשמע סרי מיואש מהמצב ונראה כי יש אצלו הרהורי חרטה על כל המהלך הזה, במיוחד לאחר שגילה כי הוליכו אותו שולל והוא לא יותר מפיון במערכה בין טייקונים.

עייפה ומשעממת. שניידרמן

במקביל, הולכים וגוברים הקולות להחליף את הקמפיינרית הכושלת נירה שניידרמן, האמונה על הקמפיין החלש של סרי. ישנה ביקורת קשה כנגד נראות הקמפיין, העיצובים המיושנים, המסרים העמומים והשעמום הכללי בו לוקה הקמפיין. לאחרונה נראה כי הסלוגן המרכזי הוחלף וברק הוא כבר לא "ראש העיר שלי" אלא "ראש העיר של כולם" כשברקע מתנוסס דגל ישראל בצבעי כחול ותכלת. רק חבל שהמהלך נחשף בפוסט שעל פניו בא לאחד בחסות ט' באב, אבל בפועל נעשה שם שימוש בטקסטים ארסיים, המלבים שנאה וקיטוב.

אבל ככה זה כאשר במשך שנים רבות אתה גר עם בת הזוג שלך בפתח תקווה, אתה לא באמת מבין מה קורה באשדוד ולכן קל להוליך אותך שולל. עם האחוז החד ספרתי בסקרים והעובדה שאתה לא מצליח להתרומם, לא פלא שאתה רוצה להישאר בטלוויזיה.