שיטות של מאפיה: עו"ד דניאל כהן ממשיך לאיים

אשדוד בוחרת 2023 כללי

לאחר סדרת מכתבי איום ותביעות השתקה אותם שיגר בשם פטרונו הקבלן כנגד תושבים תמימים שהתבטאו בנוגע לבחירות, ממשיך עו"ד דניאל כהן בשיטות ההפחדה והאיומים, כשהפעם נטפל לדינה בר אולפן, המשנה למנכ"ל העירייה. במהלך ישיבה סוערת של ועדת הבחירות הטיח בה דברים קשים הכוללים האשמות ורמיזות על פגיעה בטוהר הבחירות ואף הבטיח כי יפעל להדחתה מהתפקיד

 

בר אולפן מונתה להיות מנהלת המטה של ועדת הבחירות המקומית, תפקיד אותו ביצעה ב-5 מערכות הבחירות האחרונות בצורה מעוררת שבחים. הדבר לא מצא חן בעיני אדון דניאל כהן ופטרונו צחי אבו, אשר מושכים בחוטים של המתמודדים ברק סרי ואבי אמסלם, וללא סיבה אמיתית הנראית לעין החליט עו"ד כהן לעורר מהומה בישיבה האחרונה תוך שהוא מתנצח עם הגב' בר אולפן ומטיח בה דברים קשים להפתעת רוב הנוכחים באולם, אשר לא הסכימו עם הדברים וחשו שלא בנוח נוכח הסיטואציה המביכה.

בר אולפן ידועה כמי שיושרה המקצועי מעולם לא הוטל בספק. היא מנהלת את ישיבות המועצה מזה שנים רבות, מקיימת את הקשרים האדמיניסטרטיביים עם לשכות כל סגני ראש העיר ועובדיהם ושולטת בצורה אבסולוטית בכל נושאי המינהל המוניציפלי וזאת עקב ניסיונה העשיר. "דינה מקובלת ומוערכת על ידי כל חברי המועצה והניסיון להטיל בה וביושרה דופי מיותר ומעיד בעיקר על מי שעושה זאת", אמר אחד מחברי האופוזיציה, "ברק סרי לא מתרומם ולא מביא שום בשורה לעיר אז התסכול גורם לו ולשליחיו לנסות ולהציק ליחיאל לסרי בכל דרך אפשרית גם אם אין בה ממש".

מי שעוקב אחרי עו"ד כהן דווקא לא הופתע מהתנהגותו ההזויה, וזאת לאחר שלפני 3 שנים הסתבך בפרשייה מוזרה, דווקא עם שותפו של צחי אבו, יניב בלטר. מחילופי התביעות ביניהם הצלחנו לדלות את הדברים הבאים אותם כתב בלטר בכתב ההגנה שלו כנגד עו״ד כהן: "עלי לציין כי עו״ד כהן פיתח אובססיה לגבי אשתי שבאה לידי ביטוי בכל התביעות נגדנו. כהן מטריד את אשתי באופן קבוע. הוא שכן שלנו ומתגורר בבניין שממול. הוא עומד במרפסת וצופה באשתי שוחה בבריכה שלנו, מצלם אותה בבגדי ים, עומד ומחכה לה בחניון התת קרקעי המשותף. העו״ד הנ״ל (כהן) זקוק לטיפול נפשי ואף לכדורים לטיפול נפשי״.

כאן המקום להוסיף כי אתמול (חמישי) מספר שעות לאחר תום אותה ישיבה סוערת, פרסם עו"ד רוני עמיר, היועמ"ש של עיריית אשדוד חוות דעת ארוכה ומנומקת המאשרת את מינויה של הגב' בר אולפן ודוחה מכל וכל את טענות נציגיו של ברק סרי.